Een familiebedrijf dat al jaren de naam ’t Bluumke draagt, maar die uit zijn jasje gegroeid is. Op basis van de huidige werkwijze en kernwaarden rebranden omdat dit past. Bij de ondernemer, de werknemers én bij de klanten. LiGo heeft een adviserende rol gespeeld bij de rebranding om klant en medewerker te laten zien wie hen inspireert, raakt en verrast: De Siebers Bloemwerkers.

Liefdevolle werkwijze

Samen met Tom, gepassioneerd ondernemer, op zoek naar de kernwaarden van de organisatie. Dat alles zat allang in zijn hoofd, maar het is tijd om dit ook naar buiten uit te dragen. Tijd om Siebers Bloemwerkers aan de wereld te laten zien.

  • Opstellen kernwaarden document
  • Interne waardensessie medewerkers
  • Advisering in fysieke rebranding
  • Advisering op gebied van communicatiestrategie
  • Structuur en opzet website
  • Schrijven webteksten
  • Schrijven persberichten
  • Projectmanagement externe partijen | online marketing bureau, webbouwer

Klant over LiGO

Tom (eigenaar Siebers Bloemwerkers): “Lisa is doortastend en stelt precies die vragen waar ik zelf niet aan had gedacht.”

Resultaat met aandacht

Een bedrijf dat uitstraalt hoe hij daadwerkelijk is. De partner in bloemwerk die inspireert, verrast en raakt. Met échte aandacht. Samen hebben we ook echte aandacht gegeven aan de uitstraling, tone of voice, kernwaarden en sfeer van de onderneming zoals de medewerkers al die tijd al echte aandacht gaven aan de klanten. Samen hebben we een uitstraling en brand gerealiseerd dat past, dat raakt en dat tijdloos is. En, zoek je mooi bloemwerk? Dan moet je zeker bij Siebers Bloemwerkers zijn, want daar krijg je als klant échte aandacht. Bekijk de website op www.siebersbloemwerkers.nl