Onderzoekt

  • LiGO onderzoekt met nieuwsgierige blik en een wetenschappelijke achtergrond. Kritische vragen stellen, doorvragen en altijd met oprechte aandacht voor het achterliggende verhaal. LiGO onderzoekt tot het zo eenvoudig wordt, dat iedereen het snapt.
  • LiGO onderzoekt:

    – Why, how & what van de organisatie
    – Quickscan op de huidige interne en externe communicatie
    – Doelgroepen
    – Interne betrokkenheid en tevredenheid


onderzoekt

SCHRIJFT

  • LiGO schrijft met aandacht vanuit de kern. Ze schrijft kort, krachtig en overtuigend. Het gebruik van de juiste tone of voice en met volle overgave om verbinding te maken met de doelgroep. LiGO schrijft omdat jouw verhaal het verdient om verteld te worden. 

    LiGO schrijft:
    – Strategische communicatieplannen | kort & krachtig
    – Merkverhalen | missie, visie, kernwaarden & historie
    – Brandmanuals
    – Familiestatuten

schrijft

traint

  •  LiGO traint om het verschil tussen denken en doen te verkleinen. Trainen om de communicatie bedrijfsbreed naar een hoger level te brengen. Trainen omdat het ontwikkelen van je medewerkers zorgt voor impact.
  • LiGO traint:
    – op liefdevolle communicatie juist in de zakelijke markt
    – medewerkers tot merkwerkers
    – directie in impactvolle en overtuigende communicatie
    – op eigenwijze eigen wijze en uniek op maat
spreekt

Adviseert

    • LiGO adviseert met overtuiging op het gebied van communicatie. Kort en krachtig advies op jouw strategie en de uitwerking. Samen een richting kiezen en hierop inhoudelijk geadviseerd worden. Adviseren omdat je samen verder komt dan alleen.
    • LiGO adviseert:
      – op communicatiestrategie
      – op keuzes voor de boodschap én de beste kanalen
      – voor verbinding met huidige en nieuwe doelgroepen
overtuigd

CONTACT

Op zoek naar zichtbaarheid en herkenbaarheid van jouw merk én verbinding met je doelgroep?
Zin om jouw onderneming met andere ogen te bekijken en opnieuw te ontdekken?
Neem contact met me op voor een vrijblijvend gesprek

Onderzoekt

  • Jouw kernverhaal
  • Jouw passie
  • Jouw toegevoegde waarde
  • De sfeer onder werknemers
  • De mening van klanten
onderzoekt

SCHRIJFT

  • Korte en krachtige communicatieplannen
  • Storytelling | jouw verhaal, missie, visie, kernwaarden & historie |
  • Persberichten
  • Webteksten
  • Creatieve campagnes
    Interne communicatie uitingen
schrijft

Spreekt

  • Jullie taal
  • De taal van de doelgroep
  • In lezingen over liefdevolle communicatie in de zakelijke markt
  • In inspiratiesessies voor werknemers
spreekt

OVERTUIGT

  • Klanten en potentiële klanten van jouw bedrijf
  • De lezer van jouw verhaal
  • Vanuit jouw unieke kwaliteiten
  • Door verbinding te maken met de doelgroep
overtuigd